Kokemäenjokipäivät 2013

Kokemäenjoki – päivät Siikasuon Taiderannassa 3.-4.8.2013
Kokemäenjoki – päivien taustalla on EU-rahoitteinen hanke ”Kokemäenjoen virkistyskäyttö ja brändin luominen”. Hanketta hallinnoi Kokemäenjoen kaupunki ja sen lisäksi siihen kuuluu Harjavalta, Huittinen, Sastamala sekä Hämeenkyrö. Hankkeen tavoitteena on lisätä tietoisuutta Kokemäenjoen virkistyskäytön mahdollisuuksista ja sitä kautta brändätä siitä yksi Satakunnan matkailuvalteista. Kokemäenjoki – päivät toimivat avoimina ovina joelle. Jokainen halukas pääsee nauttimaan joesta, olivatpa kiinnostuksen kohteet sitten taiteessa, urheilussa tai historiassa. Lisätietoja tapahtumista löytyy osoitteesta

www.kokemaenjokipaivat.fi .

Vammalan seudun taideyhdistys järjestää ohjelmaa Siikasuon Taiderannassa lauantaina 3.8. ja sunnuntaina 4.8. klo 12-18 osoitteessa Uittomiehenkatu 23, Sastamala. Esillä on taideyhdistyksen jäsenten teoksia vesiteemalla. Jäsenten toivotaan tuovan vesiaiheisia töitä näyttelyyn Taiderantaan torstaina 1.8. klo  17-19. Ja osallistumaan sankoin joukoin tapahtumaan tulemalla oman maalauksesi kanssa paikalle. Siis mukavaa yhdessäoloa ja maalausta omilla väreillä ja välineillä Taiderannassa 3-4.8 klo 12-18. Tehdään yhteinen mukava perinne tästä tapahtumasta, joka yhdistää meidät kauniiseen Kokemäenjokeen ja sen tuomaan virkistykseen ja moniin mahdollisuuksiin ympäri vuoden.Taiderannassa on yleisölle jäsenten työnäytöksiä maalauksesta ja lauantaina väripuupiirroksen vedostuksesta. Kumpanakin päivänä on myös kaikille avoin ilmainen työpaja, missä voi ohjatusti kokeilla vaikka ensimmäistä kertaa maalaamista ja piirtämistä ulkona Kokemäenjoen maisemissa. Sateisella säällä työpajat toimivat sisätiloissa.

Taiderannassa on myös myytävänä yhdistyksen toiminnan hyväksi taidekortteja.
Muurinpohjalättyjä paistetaan ja myydään pientä maksua vastaan lauantaina klo 16-18. Kaikille osallistujille on tarjolla mehua ja keksejä.

Lisätiedot:

Maija-Liisa Tenhunen
Vammalan seudun taideyhdistys ry:n puheenjohtaja

Joomla templates by a4joomla